OFERTA DLA BIZNESU

W ofercie znajdą Państwo obszary umiejętności oraz proponowane szkolenia. Ofertę przygotowujemy zawsze w sposób indywidualny, tak aby jak najlepiej spełnić wymagania klienta. Oprócz prowadzenia szkoleń dla osób indywidualnych oraz firm posiadamy ofertę współpracy biznesowej.

Szkolenia

Oferta szkoleń z kompetencji miękkich dla Twojego biznesu.

coaching biznesowy

Spotkania indywidualne i konsultacje biznesowe.

wystąpienia publiczne

Wystąpienia publiczne i mowy motywacyjne prowadzone przez Łukasza Kacę.

SZKOLENIAOferta szkoleń zamkniętych

Sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna

Szkolenie handlowe

Szkolenia te skierowane są przede wszystkim dla osób, które pracują jako handlowcy, sprzedawcy czy też zarządzają grupą handlową. Warsztaty przygotowane są pod kątem sprzedaży bezpośredniej, telefonicznej czy dystrybucyjnej. Szkolenia handlowe pozwalają na lepsze rozumienie zasad sprzedaży i przybliża zmiany świadomości zakupu przez klienta.

Perswazja, negocjacje i wywieranie wpływu

Negocjacje i perswazja

Szkolenie jest idealne dla wszystkich, którzy chcą rozwijać umiejętności sprzedaży oraz podnieść swoje kompetencje na płaszczyźnie wywierania wpływu. Na szkoleniu pokażemy uczestnikom jaka jest siła mowy ciała, nauczymy jak umiejętnie negocjować, odczytywać mikroekspresje twarzy i kalibrować odbiorców komunikatów.

Zarządzanie i motywacja

Budowanie efektywnego zespołu 

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, ale także, po modyfikacji, do zespołów pracowniczych i pracowników liniowych. Skutkiem szkolenia jest uzyskanie umiejętności skutecznego porozumiewania i wymiany informacji. Ponadto uczestnicy rozpoznają zakłócenia i bariery komunikacyjne w ich zespołach i nauczą się je eliminować. Efektem dla całej organizacji jest poprawa funkcjonowania systemu na poziomie informacyjnym i kooperacyjnym.

Odczyt ludzi i kłamstwa

Rozpoznawanie kłamstwa: mikroekspresje i mowa ciała 

Szkolenie Rozpoznawanie Kłamstwa: Mikroekspresja I Mowa Ciała jest przede wszystkim dla ludzi, którzy zaczynają swoją przygodę z nauką „czytania ludzi” oraz chcą się rozwijać, a w drodze swojego rozwoju osiągać i widzieć więcej niż inni. Każdy, kto ukończy szkolenie, zacznie inaczej patrzeć na ludzi w swoim otoczeniu. Zobaczy i pozna potęgę ludzkiej twarzy, oczu i ciała.

 

Obsługa klienta - serwis

Profesjonalna obsługa posprzedażowa

Szkolenie jest adresowane dla pracowników serwisu oraz pracowników działu części zamiennych utrzymujących stały kontakt z klientem.

Dział posprzedażowy (serwis lub dział części zamiennych) jest fundamentem utrzymania firmy. Pracownicy serwisu, jak i części zamiennych odpowiadają za utrzymanie relacji z klientami i od ich podejścia i komunikacji zależy, jak firma jest postrzegana przez klientów.

 

Komunikacja z trudnym klientem

Asertywność

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności asertywnej, bezkonfliktowej komunikacji w relacjach społecznych. Uczestnicy przećwiczą jak prezentować własne opinie, jak radzić sobie z oceną innych, jak bronić swoich granic i dbać o własne prawa, jednocześnie nie raniąc innych. Powiemy jak wykorzystywać umiejętności asertywnej komunikacji zarówno w kontaktach z klientami, jak również ze współpracownikami.

Wystąpienia publiczne

Sztuka wystąpień publicznych 

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, ale także, po modyfikacji, do zespołów Dobre wystąpienie publiczne najczęściej kojarzy się z przykładnie przygotowaną merytoryką, świetną prezentacją i salą pełną słuchaczy. Ale tak naprawdę jego magia tkwi w tym, jakie wrażenie mówca wywiera na swoich odbiorcach, poprzez m.in. dobór słów, postawę, gestykulację, modulowanie głosem i poświęcanie uwagi. W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieć okazję wzbogacić swój warsztat w wiedzę i techniki potrzebne do przygotowanie dobrego wystąpienia publicznego, ale także doświadczą bycia w roli mówcy.

 

Autoprezentacja

Prezentacja produktu oraz firmy

Dobra prezentacja produktu i firmy najczęściej kojarzy się z przykładnie przygotowaną merytoryką i pracą z broszurą ofertową lub prezentacją multimedialną. Jednak, tak naprawdę magia prezentacji tkwi w tym, jakie wrażenie wywieramy na swoich odbiorcach, poprzez m.in. dobór słów, postawę, gestykulację, modulowanie głosem i poświęcanie uwagi.

 

COACHINGIndywidualna konsultacja biznesowa

Coaching biznesowy

Co to jest coaching? 

To metoda, która wspiera rozwój, poprzez aktywne słuchanie, zadawanie pytań oraz stosowanie narzędzi i zadań rozwojowych.  Jest realizowana w formie cyklu spotkań.

Podczas tych spotkań wyznaczysz ważne dla siebie cele, odnajdziesz wewnętrzne zasoby potrzebne do ich realizacji. Ustalisz i wdrożysz plan działania. Będę Cię wspierał w odkrywaniu i efektywnym wykorzystaniu osobistego potencjału, który podniesie jakość Twojego życia.

W zależności od potrzeb i oczekiwań oferuję coaching indywidualny, menadżerski, grupowy.

Oferta pracy indywidualnej​

Coaching biznesowy

1,5 godziny

500 zł/spotkanie
Diagnoza problemu
Metodyczna analiza sytuacji
Przygotowanie rozwiązanie w formie planu
Wdrożenie
Kup

Pakiet coachingów biznesowych

6 spotkań

2500 zł/pakiet

6 x 1,5h

Diagnoza problemu/problemów
Metodyczna analiza sytuacji
Przygotowanie rozwiązania i długoterminowy plan
Wdrożenie rozwiązań i monitorowanie zmiany
Kup

Wystąpienia publicznei mowy motywacyjne

Mowy motywacyjne

Są to krótkie wystąpienia, których celem, w zależności od wybranego tematu, jest zmotywowanie uczestników do proaktywnych działań, kreatywnego myślenia, zwiększenia wyników, a także podejmowania nowych wyzwań.

Wystąpienie oparte jest na nauce technik zależnych od wybranego tematu i praktycznych wskazówek, przeplatanych inspirującymi, często humorystycznymi historiami.

Wystąpienia publiczne

Oferujemy możliwość profesjonalnego poprowadzenia eventu lub konferencji. 

Mamy ogromne doświadczenie, które gwarantuje najwyższą jakość i profesjonalizm usług przy zachowaniu humoru i własnego stylu.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Zuza kolko

Zuzanna Kaca

Dyrektor kreatywny

tel. +48 605 432 051
zuza@lukaszkaca.pl

Napisz do Nas!