DORADZTWO NEGOCJACYJNE
Negocjacje są nieodłączną częścią prowadzenia firmy lub sprzedaży usług i produktów przez nią oferowanych. Wywołują duże emocje i wymagają zachowania spokoju oraz umiejętnego prowadzenia rozmowy. W mojej ofercie znajdziesz propozycje usług, które pomogą rozwiązać problemy negocjacyjne.
Zapoznaj się z ofertą moich usług!
- Bezpośrednia pomoc w negocjowaniu
- Ocena aktualnej i budowa nowej strategii negocjacyjnej
- Zarządzanie konfliktem w negocjacjach
- Pomoc przy fuzjach, przejęciach, kluczowych zakupach lub sprzedaży
Bezpośrednia pomoc w negocjowaniu
Coraz częściej negocjowanie kontraktów jest dokładnie zaplanowaną grą, którą prowadzą obie strony. Tym bardziej gdy wspomniana gra dotyczy wysokiej stawki. Niezależnie od umiejętności i doświadczenia, dobrze jest mieć kogoś kto ma na całą sytuację świeże spojrzenie i mniejszy stosunek emocjonalny. W kontekście tej usługi oferuję pomoc bezpośrednią. Mogę brać udział w negocjacjach na żywo lub online, gdzie wspólnie realizujemy wcześniej zaplanowaną strategię. Mogę zwrócić również uwagę na rzeczy, które odczytuje z klienta, a także pomóc w rozłożeniu na czynniki strategii strony przeciwnej.
Co zyskasz?
Większa ilość kluczowych informacji negocjacyjnych,
Analiza negocjacji z perspektywy osoby niezaangażowanej emocjonalnie
Alternatywne rozwiązania lub strategie bazujące na informacjach, które wynikają z odczytu klienta
Ocena aktualnej i budowa nowej strategii negocjacyjnej
Ta usługa jest spojrzeniem na sytuację negocjacyjną z zewnątrz. Po zapoznaniu się z tematem, jestem w stanie pomóc w zdiagnozowaniu słabych stron strategii negocjacyjnej, znaleźć alternatywne rozwiązania lub wspólnie z klientem stworzyć nową strategię zupełnie od zera. To wszystko odbywa się przy zachowaniu wizji klienta, jego sugestii, potrzeb i celów. Taka strategia może być prowadzona od początku do końca lub konsultowana w kluczowych i przełomowych momentach.
Co zyskasz?
Pomoc i znalezienie słabych stron w aktualnej strategii negocjacyjnej,
Wypracowanie najbardziej użytecznej strategii dla klienta,
Świeże spojrzenie na każdym etapie negocjacji.
Zarządzanie konfliktem w negocjacjach
Emocje w negocjacjach bywają złym doradcą. Szczególnie jeśli po obu stronach „stołu negocjacyjnego” spotkają się osoby, które są skonfliktowane lub mają w stosunku do siebie duży stosunek emocjonalny, np. poprzez spokrewnienie. Negocjowanie w takich warunkach jest często trudniejsze i obarczone dużo większym ryzkiem. Ta usługa jest doradztwem dla klienta w taki sposób, aby emocje nie sabotowały negocjacji i nie powodowały nieużytecznych konsekwencji. Pomagam klientom zanalizować całą sytuację bez emocjonalnego stosunku i rozwiązać ją z jak największą skutecznością i użytecznością.
Co zyskasz?
Zminimalizowanie wpływu emocji na proces negocjacyjny,
Pomoc w odkryciu strategii partnera,
Spojrzenie na negocjacje bez obarczeń emocjonalnych
Pomoc przy fuzjach, przejęciach, kluczowych zakupach lub sprzedaży
Fuzje i przejęcia organizacji wiążą się często dużą ilością emocji, zależą od nastrojów i relacji między partnerami. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku kluczowych tematów sprzedażowych i zakupowych. Zrozumienie i odkrycie poszczególnych typów zachowania, diagnoza profilów osobowości i konfliktów z nich wynikających jest bardzo dużą przewagą negocjacyjną. Korzystając z mojej wiedzy i doświadczenia jestem w stanie pomóc przeprowadzić klienta przez cały proces analizując partnera, wskazując istotne informacje i proponując alternatywne strategie.
Co zyskasz?
Diagnoza profili osobowości i relacji występujących u partnera negocjacyjnego,
Analiza komunikacji niewerbalnej i zachować z niej wynikających,
Większa ilość informacji i pomoc przy budowaniu strategii, która daje przewagę strategiczną.