Sprzedaż bezpośrednia – Budowanie relacji z klientem

Szkolenie otwarte

Sprzedaż bezpośrednia – Budowanie relacji z klientem

Szkolenie jest idealne dla wszystkich tych, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności sprzedaży poprzez budowanie partnerskich relacji z klientem oraz chcą lepiej funkcjonować w realiach biznesowych.

Warszawa, 30  – 31 stycznia 2021

Opis szkolenia

Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest budowanie relacji z klientami. Klienci kupują przede wszystkim od handlowców budzących sympatię, których darzą zaufaniem – to efekt dobrze zbudowanych relacji.

 

Szkolenie skupia się na technikach umożliwiających poznanie klienta, jego sposobu myślenia, komunikowania się, motywach podejmowania decyzji o zakupie lub sprzedaży. Znając klienta zdecydowanie łatwiej nam jest zbudować relację i odpowiednio zaprezentować produkt pod jego potrzeby.

Częstym problemem w branży rolniczej przy dużej konkurencji jest umiejętność zaprezentowania klientom korzyści z zakupu produktu i porównania korzyści z ceną. Wiara w produkt, wzbudzenie zainteresowania klienta, wykazanie klientom opłacalności dokonania zakupu/sprzedaży jest kluczem do sukcesu.

 

Uczestnicy będą potrafili zwracać uwagę na rzeczy istotne i używać odpowiednich argumentów do  sytuacji i klienta, nie ograniczając się tylko do ceny produktu.

Dla kogo?

  • Dla osób, które często spotykają się z klientem indywidualnym.
  • Dla osób, które pracują jako doradcy lub handlowcy
  • Dla ludzi, którzy chcą budować długotrwałe relacje z klientem

Program szkolenia

  1. Budowanie relacji z klientem – Analiza transakcyjna Erica Berne’a.
  • Jak odpowiednio zbudować relację z klientem i skrócić dystans w rozmowie?
  • Dobór odpowiednich postaw w rozmowie z klientem.
  • Zbiór nieużytecznych słów sabotujących sprzedaż.
  • Bariery w komunikacji z klientem, a ich wpływ na negocjacje i późniejsze relacje.
  • Intencje i ich użyteczność,
  • Błędne przekonania handlowców i wartości sprzedaży.

Moduł prowadzony w formie case study.

 

  1. Skuteczna prezentacja produktów i firmy.

Tworzenie autorytetu i pokazanie merytoryki jest ogromnie ważne. Uczestnicy poznają metody skutecznego budowania autorytetu i kreowania merytorycznego wizerunku w codziennych rozmowach i spotkaniach z klientami.

 

  • Co wyróżnia naszą firmę na te innych firm? Opracowanie „BANKU” zalet.
  • Jak pokazać zalety swoje i firmy bez arogancji.
  • Czym różni się cecha, zaleta i korzyść?
  • Opowiadanie o osiągnięciach i zaletach produktu.
  • Używanie metafor do opowiadania o produkcie, wykorzystując „język” klienta.

Moduł polegających na rozpisaniu cech firmy i produktu oraz odpowiednim ich komunikowaniu.

 

  1. Dlaczego klient powinien wybrać Twoją firmę ? – Motywy zakupu.
  • Dlaczego klienci pomimo najlepszej oferty nie decydują się na zakup/sprzedaż?
  • Jak odpowiednio zaprezentować produkt w oparciu o motyw zakupu?
  • Jakie argumenty trafiają do naszych klientów?

Podział klientów ze względu na podejmowanie decyzje:  prestiż, jakość/standard, bezpieczeństwo, cena, komfort/wygoda.

 

Moduł prowadzony w postaci ćwiczeń polegających na rozpisaniu strategii firmy dla każdego motywu.

 

  1. Typologia klientów i komunikacja z jej uwzględnieniem.

           Klasyfikacja sposobu myślenia klienta według:

  • Autorytetu wewnętrznego, autorytetu zewnętrznego,
  • Podobieństw i różnic,
  • Celi do osiągnięcia, problemów do uniknięcia,
  • Egoizmu lub altruizmu,
  • Usposobienia – reagowania lub aktywnego działania.

Moduł prowadzony w formie dyskusji, case study.

 

  1. Metamodel – Technika pomagająca w rozwiązywaniu nieporozumień i pozwalająca doprecyzować wątpliwości klienta.
  • Usunięcia,
  • Zniekształcenia,

Moduł prowadzony w formie ćwiczeń indywidualnych.

 

  1. Sposoby reagowania na zastrzeżenia klienta.
  • Spójne ignorowanie pytania,
  • Odpowiedź na pytanie,
  • Specyfikacja, prośba o uszczegółowienie,
  • Odnajdywanie intencji,
  • Przyznanie się do niewiedzy,
  • Parafraza,
  • Metafora,
  • Subiektywne doświadczenie,
  • Odwrócenie kierunku pytania do pytającego.

 

Co zyskasz?

Dowiesz się

Na co zwrócić uwagę podczas spotkań z klientem?
Jak radzić sobie z trudnym klientem?
Jak odkryć motywy zakupu klienta?

Poznasz

Najnowocześniejsze metody i techniki obrony ceny
Sposoby reagowania na zastrzeżenia klienta w stosunku do produktu oraz firmy

Zdobędziesz

Wiedzę jak skutecznie rozwiązać nieporozumienia, wątpliwości klienta i sfinalizować zamówienie
Umiejętności, pozwalające Ci negocjować w sprzedaży

REKOMENDACJE

3_ rekomend

"Fantastyczne szkolenie w genialnej atmosferze! Prosto, merytorycznie, na luzie. Są to cechy charakterystyczne dla szkoleń prowadzonych przez Łukasza. Mega osobowość z ogromną dawką wiedzy, którą przekazuje w klarowny, prosty i bardzo przystępny sposób. Bardzo polecam! I chętnie wrócę na kolejne szkolenia!"

Paulina Babka Opiłowska
19 kwietnia 2018
4_ rekomend

"Bardzo fajny sposób przekazania wiedzy ! Widać, że człowiek lubi co robi 💪"

Adrian Owczarek
13 listopada 2018
2_ rekomend

“Z czystym sercem i sumieniem mogę polecić - inteligencja , błyskotliwość dla mnie w skali 5 daje 10 (...) to przyjemność pracować i uczyć się od takich ludzi Dla takiego trenera zawale jeszcze jeden weekend ”

Violetta Góral
21 stycznia 2019
5_ rekomend

"Szkolenie , które skłania do refleksji nad sobą i weryfikacji swoich umiejętności handlowych oraz tego jak postrzegamy innych - to dobre szkolenie. Łukasz Kaca - mistrz w swoim fachu 🙂 Jeśli szukasz szkoleniowca , trenera , coacha etc. - lepszego nie znajdziesz 🙂"

Tomasz Krugły
27 listopada 2018
1_ rekomend

konkretny i to co robi to robi z pasją!

Tadeusz Mazura
10 marzec 2019

Weź udział w szkoleniu

→ 2 dni szkolenia stacjonarnego 

→ Materiały szkoleniowe

CENA:

 

Regular –  1 599 zł

Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Zuza kolko

Zuzanna Kaca

Dyrektor kreatywny

tel. +48 605 432 051
zuza@lukaszkaca.pl

Napisz do Nas!