ANALIZA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ
Mowa ciała, postawa, gesty, mikroekspresje twarzy – wszystkie te elementy składają się na komunikację niewerbalną. Za pomocą analizy tych sygnałów często możemy dowiedzieć się więcej o człowieku, niż z wypowiadanych przez niego słów. W ofercie przedstawionej poniżej znajdą Państwo moje usługi w zakresie odczytywania, oceniania i interpretowania sygnałów niewerbalnych. Moje umiejętności z tej dziedziny mogą posłużyć jako wsparcie dla firm i osób indywidualnych.
Zapoznaj się z ofertą usług analizy komunikacji niewerbalnej!
Ocena wiarygodności
Ta usługa jest czymś więcej niż tylko wykrywanie kłamstwa. To pogłębiona analiza, która skupia się na wyszukiwaniu symptomów kłamstwa i jednoczesnej analizie niespójności człowieka, co daje dużo lepsze rezultaty i pewność wyniku.
Żeby móc w pełni ocenić wiarygodność należy najpierw zbudować profil bazowy człowieka. To zbiór cech, zachowań i emocji, które towarzyszą nam w neutralnym środowisku. Mogą to być nagrania, publikacje lub, jeśli jest to możliwe, spotkanie. To pozwala na lepsze zbudowanie kontekstu i znalezienie niespójności.
Właściwa analiza może być przeprowadzona na nagranym materiale wideo, spotkaniu online lub na żywo. W tym miejscu biorę pod uwagę wszystkie cechy człowieka, które mogą stanowić symptom kłamstwa lub odchylenie od linii bazowej czyli: ekspresje mimiczne, mowę ciała, wygląd, emocje i zachowanie.
Po analizie przekazuję swoje wnioski i motywuję je konkretnymi przykładami i kontekstem całej analizy.
Co zyskasz?
Dowiesz się czy określona osoba wierzy w to co mówi i jest z tym spójna,
Zrozumiesz lepiej motywację ludzi i ich działania,
Otrzymasz szersze spojrzenie zbudowane na większej ilości informacji o człowieku.
Diagnoza nastroju i relacji wewnątrz firmy
W każdej grupie ludzi, którzy skupieni są wokół jakiegoś projektu, firmy lub organizacji, występują zmiany nastroju, lepsze i gorsze momenty. Rozumienie emocji zespołu i ludzi, z którymi pracujemy jest niezwykle istotną sprawą. Jednak czasem różne czynniki, takie jak hierarchia służbowa, nie pozwalają na utrzymywanie ze wszystkimi równie bliskich relacji.
Mogę pomóc Ci zrozumieć relacje i emocje, które występują w Twojej firmie lub organizacji. Łatwiej jest zdiagnozować ewentualne konflikty i nieporozumienia osobie, która jest zupełnie obca i nie ma relacji z żadnym członkiem zespołu.
Co zyskasz?
- Dowiesz się jakie są nastroje i relacje w Twojej firmie lub zespole
- Zdiagnozujesz i dowiesz się jak rozwiązać konflikty
- Będziesz łatwiej budować relacje z grupą
Budowa profilu osobowości
W biznesie często mówi się, że informacje są cenniejsze niż złoto. Dlatego uważam, że dobre zrozumienie drugiego człowieka i zauważenie co chce przekazać, poza tym co mówi, jest absolutnie kluczowe w komunikacji biznesowej i nie tylko.
Pomogę Ci zbudować profil osobowości wybranej osoby i odczytać jej cechy. Dowiesz się ode mnie jak myśli dany człowiek, w jaki sposób wyciąga wnioski i formułuje pomysły. Dodatkowo jestem w stanie udzielić informacji o tym co komunikuje wizerunek, a także, na podstawie odczytu komunikacji niewerbalnej, poznasz mapę jego naturalnych i niespójnych zachowań.
Co zyskasz?
Zyskasz informacje o tym jak myśli i w jaki sposób podejmuje decyzje drugi człowiek,
Dowiesz się jak rozpoznać więcej sygnałów niewerbalnych u ludzi,
Możesz dowiedzieć się jak wygląda Twój profil osobowości.
Analiza dopasowania kandydata do zespołu
Podstawą każdej firmy lub organizacji są ludzie. Każdy kto zatrudnia pracowników zdaje sobie sprawę jak ważne jest dopasowanie kandydata i jego cech osobowości do oferowanego stanowiska.
Jeśli przeprowadzasz ważną rekrutację to pomogę Ci zmaksymalizować szansę na zatrudnienie odpowiedniej osoby. Poprzez analizę komunikacji niewerbalnej, odczytu mikroeskpresji, a także cech psychologicznych i charakteru stworzę „portret osobowości”. Taka analiza jest drogowskazem, który pokazuje słabe i silne strony kandydata, a także weryfikuje czy dany typ osobowości sprawdzi się na oferowanym stanowisku.
Co zyskasz?
Zyskasz pracownika, który jest dobrze dopasowany do swojego stanowiska,
Dowiesz się jak współpracować i kierować nowym pracownikiem,
Ocena słabych i silnych stron pozwoli na efektywne połączenie pracowników w zespoły.
Dla kogo?
Kadra kierownicza
Korzyści:
- Lepsza atmosfera w pracy,
- Rozwiązanie sabotujących konfliktów,
- Wzrost sprzedaży i polepszenie wyników,
- Poprawa zaangażowania i opinii o firmie.
HR i rekruterzy:
Korzyści:
- Mniejsze ryzyko wyboru nieodpowiedniego kandydata,
- Rozpoznanie motywacji i profilu emocji kandydata,
Inwestorzy
Korzyści:
- Zmniejszenie ryzyka inwestycyjnego,
- Pozyskanie większej ilości informacji o potencjalnej inwestycji.
Prawnicy
Korzyści:
- Dodatkowe informacje dotyczące klienta,
- Oszczędność czasu przez większą ilość pozyskanych danych o kliencie.
Sprzedawcy i negocjatorzy
Korzyści:
- Zwiększenie prawdopodobieństwa wygrania kontraktu lub pozyskania klienta,
- Poprawa relacji z klientem przez zbudowanie profilu osobowości.